Imorgon ska jag ut & segla ..typ.

Jag kanske ska segla imorgon & blir väl borta ett par dagar, vi får se! Hoppas, hoppas, hoppas att jag har internet där...typ hittar en dator mitt ute i haven? Aja, vi får se hur det löser sig! Om jag har tur kanske jag träffar någon som har med sig en dator , hehe. Men det är en chans på tusen. 
                               
                                             Ja, detta är ju en mode blogg. Så det som är hett
                                            när man seglar är antaglien ksss!  Kungliga Svenska
                                            Seglar Sällskapet,you know ;) Så det ska packar ner!

Love♥ / Erika "Jikiz"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0