Super trevlig dag!

Tja tja alla! Kom ganska nyligen hem!



Jag har haft en jätte bra dag ! Först var jag på stan med mami, & där köpte jag vääärldens snyggaste dojjor! Plötsligt ringer Linn! Det visade sig att vi visst var i Västermalms gallerian samtidigt! Vilket sammanträffande! Såklart träffades vi då. Vi skulle ändå träffas på kvällen. Iallafall så kikade vi runt lite i äffärerna där, hittade lite plagg på inne Gina ;) Efter de drog vi till våran gamla skolgård (som vi gjorde igår också). Och hade det jätte trevligt där, som vanligt!!! ;)
Ja, och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Imorgon ska jag träffa Ida! Det ska bli jättekul, det var såååå längesen! Sen på tisdag eller onsdag ska jag ut och segla. Ja, det är mina planer för snart! Jäklar snart är det skola...lovet går så foooort! Håller ni med? 
                                        
                                               
                                 
                               
                                                  Underbara, döläckra, snyggisar, aa dom är mina! YES! 
                                                          Köpte dom inne på scorett för 1000 §, jag
                                                           köpte också till "skosmycken" till skorna! 
                                                              Hur coolt är inte det ? Sko smycken ;)  
                                                                 Skosmyckerna hade kostat 400 § ,
                                                                   men kostade nu 200 § , vilken tur!   
                                          

Kommentarer
Postat av: Sofie

Snyyyyggga!

2010-10-25 @ 17:00:19
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0